Sunday, June 14, 2009

Gött grinig...


sover som en kung blir väckt av den mest hispiga i lilla moder.. å istället för att fråga vad hon egentligen undrar så blir man överöst av en kaskad av frågor man redan svarat på igår...så nu är mitt morgon humör bara så där gött.... undra om jag ska lyckas med något vettigt idag allting tar bara emot, så mycket så jag vet inte i vilken ända jag ska börja har nog haft lite röta tidigare i livet för mina ambitioner att söka jobb är ju inte sky high direkt vill bara ha ett nu helst kul, välbetalt ja dom två kriterierna räcker mycket väl för mig kanske inte helt förslappande heller som receptionen var förra sommaren....En sak till det är solsken idag vill väldigt gärna sola men jag ska stå emot, den här klänning vill jag bra gärna ha på midsommar 300 pix på Lindex ska sova på saken,.....vill vill vill